یکشنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۳ |۲۳ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 30, 2024
ق4

حوزه / علی‌اکبر رضایی فرماندار شهرستان آران و بیدگل در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شرکت کرد و رأی خود را به صندوق انداخت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از کاشان، علی‌اکبر رضایی فرماندار آران و بیدگل به همراه اعضای شورای تأمین پس از آغاز فرآیند اخذ رأی‌گیری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با حضور در محل اخذ رأی در حرم مطهر امامزاده قاسم بن‌علی‌النقی(ع) رأی خود را به صندوق انداخت.

وی همچنین از چندین حوزه اخذ رأی به‌ویژه شعبه مستقر در حرم مطهر حضرت محمدهلال‌بن‌علی(ع) در مرکز شهرستان بازدید و در جریان فرآیند برگزاری انتخابات قرار گرفت.

چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری رأس ساعت ۸ صبح امروز در ۹۰ شعبه اخذ رأی در شهرستان آران و بیدگل آغاز شد که از این تعداد ۷۴ شعبه در بخش مرکزی و ۱۶ شعبه در بخش کویرات پیش‌بینی شده است.

برای برگزاری انتخابات امروز، بیش از ۱۴۰۰ نفر از اقشار مختلف مردم حضور فعال دارند که همگی آموزش‌های لازم را دیده‌اند و وفق ماده واحده قانون حضور نمایندگان نامزدهای ریاست جمهوری در شعب اخذ رأی، هر یک از نامزدهای ریاست جمهوری می‌توانند در هر یک شعب اخذ رای، یک نفر نماینده داشته باشند.

انتهای پیام. /

فرماندار شهرستان آران و بیدگل رأی خود را به صندوق انداخت

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha